Luca Guadagnino’nun ilk aşkın tatlı sarhoşluğunu kan ve yamyamlıkla birleştiren filminde Timothée Chalamet ve Taylor Russell mükemmel bir uyum yakalıyor. Hem sert hem de duygusal olan bu çılgın yol filmi, Amerika’nın uçsuz bucaksız yollarını arşınlayarak seyircinin içine işliyor.