Bertrand Mandico (Vahşi Oğlanlar), Polonyalı yönetmen Walerian Borowczyk’in hayatını anlatan gerçeküstü ve büyüleyici kurmacasında, biyografi türüyle lgili tüm beklentilere meydan okumuştu. Boro in the Box yönetmenin özgün ve kışkırtıcı sinemasına yazılmış eliptik bir övgü şiirini andırıyor.