Sara ve Jean’ın on yıllık mutlu bir ilişkisi vardır. Bir gün Sara, bir zamanlar Jean’ın en yakın arkadaşı olan eski aşkı François ile karşılaşır ve iki adama karşı hissettikleriyle yüzleşir. François Jean’a birlikte çalışmayı teklif edince, bir aldatmaca ve arzu ağının içine düşerler.
Aşkın kıyılarına vuran hırçın dalgalarda sürüklenen bu tutku dolu dram, duygusal yakınlığın yavaş yavaş yitişinin izini sürüyor. Çarpıcı yakın planlarla resmedilen Vincent Lindon ve Juliette Binoche, yaralı egoların neredeyse somut bir şekilde hissedilen gelgitlerini ustalıkla yansıtıyor.