Brainstorm
Laís Bodanzky’nin el kameralarıyla çekilen cesur ve hayat dolu ilk filmi, baskıcı anne-babalık ve nesiller arası güvensizliğe karşı elzem bir haykırış niteliğinde. Rodrigo Santoro’nun her şeyini ortaya koyduğu performansı, gençliğin coşkusunu ve hayatta kalma arzusunu yansıtıyor.