Michel, çalıntı bir arabayı sürerken paniğe kapılarak bir polisi öldürür. Bir süre saklanmak için kız arkadaşı Patricia’nın Paris’teki dairesine gider. Michel’in cinayetten arandığını öğrenen Patricia, ilişkilerini sorgulamaya başlar.
Her şey sinemadır! Godard’ın akılları baştan alan çıkış filmi, silahlı çatışmalar ve kovalamacalar gibi gangster filmi öğeleriyle şık, anarşist ve alaycı bir üslubu harmanlıyor. Paris’in ve aşkın dolambaçlı yollarında özgürce gezinen film, tüm kuralların ortadan kalktığını ilan ediyor.