Christopher Abbott ve Barry Keoghan’ın baş düşmanları canlandırdığı bu gerilim yüklü intikam hikayesinde sert bir coğrafya, içsel çalkantıların sembolü haline geliyor. Christopher Andrews’un çarpıcı çıkış filmi, taze yaraların ardındaki eski travmaları gözler önüne seriyor.