Ünlü sinemacı ve fotoğrafçı William Klein, 2022 yılında hayata gözlerini yumduğunda ardında eklektik ve görsel açıdan olağanüstü öğelerle dolu bir kariyer bıraktı. İlk filmi Işıkta Broadway, Manhattan’ın renkli, soyut ve umut vadeden neon ışıklı gösterilerinin büyüsünü yansıtan avangart bir kısa.