Bebeklerin kaçırıldığı yasadışı bir evlat edindirme operasyonu, bir suç filmi için harika bir konu gibi geliyor kulağa ama Altın Palmiyeli yönetmen Hirokazu Koreeda, bu hikayeden sımsıcak bir yol filmi çıkarmayı başarıyor. Parazit filminden tanıdığımız Song Kang-ho, altın kalpli bir suçlu rolünde.