Babasının zoruyla polis olan Halil, bir Afrikalı göçmenin ölümüne yol açtıktan sonra Dalyan’a döner. Vicdanı ve babasıyla sorunlarıyla mücadele ederken, insan kaçakçılığı yapan bir tekne batığından kurtulan Jordan ile karşılaşır. Halil, Jordan’ın babasını bulmasına yardım edecektir.