Brownian Movement
Charlotte ile Max, oğullarıyla Brüksel’de yaşamaktadır. Max, Charlotte’ın hastalarıyla kısa fakat yoğun ilişkilere girdiğini öğrenince bir kriz patlak verir. Terapiye başlayan Charlotte doktorluğu da bırakmak zorunda kalır. Çift, ilişkilerini tamir etmeye çalışır.
Sessizce meydan okuyan bu erotik dramanın başrolünde yer alan Sandra Hüller, seyirciyi büyülüyor. Nanouk Leopold’un titiz ve kışkırtıcı filmi, kadın cinselliğini tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyor.