Hapisten çıkan Billy, ilk iş tuvalete gitmek isterken karşılaştığı dansçı Layla’yı kaçırır. Planı, onu ailesine eşi olarak tanıtmaktır. Beklenmedik bir şekilde Layla bu planı kabul eder ve rolünü ikna edici bir şekilde oynar.