Buffalo Juggalos
New York, Buffalo Juggalo altkültüründe deneysel bir araştırma ve şölen. Juggalos’u en sevdiği aktivitelerle uğraşırken, uzun ve statik olarak çeken gerçeküstü sahneler; her şeyden önce – kargaşaya sebep olarak.
Alt kültür diyarı Amerika! Bu ödüllü deneysel kısa belgesel, Insane Clown Posse adlı hip-hop ikilisinin taşkın hayranlarını “doğal ortamlarında” gözlemliyor. Geleneksel anlatı yapısını umursamayan film, Amerikan kültürüne uçuk kaçık bir bakışla yaklaşıyor. Kargaşaya hazır olun!