Bully
Floridalı gençler Bobby ve Marty, uyuşturucu kullanıp evde çekilmiş porno filmler satmaktan başka pek bir şey yapmaz. Ali ve Lisa ile tanıştıktan sonra, şiddete meyilli sadist Bobby, Marty üzerindeki hükmünü kaybettiğini düşünerek harekete geçer. Bunun üzerine grup, intikam planları yapmaya başlar.