Buoyancy
Pirinç tarlalarında çalışmaktan usanan 14 yaşındaki Chakra, Bangkok’da bir fabrikada iş bulma umuduyla Kamboçya’yı terk eder. Kendisini sınırdan geçirmeleri için ödeme yaptığı kaçakçılar tarafından acımasız bir kaptanın idaresindeki, şiddetin hüküm sürdüğü bir balıkçı gemisine satılır.