Coen kardeşlerin bir saçmalıklar silsilesi şeklinde ilerleyen hareketli ve alaycı filmi yıllandıkça daha da güzelleşiyor. Bilgiye erişim giderek kolaylaşırken dünyayı anlamlandırma becerisinin zayıfladığı modern dünyamızda geçen film, yalanların ve ahmaklığın nelere yol açabileceğini resmediyor.