Güney Koreli yönetmen Lee Chang-dong’a (Şiir, Secret Sunshine) uluslararası ün kazandıran film, bir hayalet hikayesini kapitalizm eleştirisiyle harmanlayan tekinsiz ve şaşırtıcı bir şaheser. Bu sürükleyici Haruki Murakami uyarlamasında Steven Yeun de rol alıyor.