Ukrayna’nın doğu cephesinde düşman askerleri tarafından esir alındıktan sonra Donbas’ta aylarca tutuklu kalan ‘Kelebek’ çağrı kodlu Ukraynalı hava keşif uzmanı Lilia, travma sonrası stres bozukluğuyla evine, annesinin ve kocasının yanına döner.