Eve dönmeye, yas hissine, büyümeye ve kendi evine yabancı hissetmeye dair bir öykü. Selin Öksüzoğlu’nun Berlin Film Festivali’nde dünya prömiyerini yapan kısa filmi, Karadeniz’in zaman akmıyormuş hissi veren puslu coğrafyasının ruhunu ince bir hüzün ve bol oyunlu bir anlatıyla buluşturuyor.