Kana susamış anne-kız vampirler rolünde Saoirse Ronan ve Gemma Arterton’ın başı çektiği olağanüstü bir kadroyla Neil Jordan (Vampirle Görüşme), zamanda yolculuk eden trajik ve romantik bir fanteziye imza atıyor.