Radyocu Johnny, Amerika’nın çeşitli yerlerindeki çocuklarla geleceğe dair fikirleri üzerine röportajlar yapmaktadır. Bir trajedinin ardından dokuz yaşındaki yeğeni Jesse’nin bakımını üstlenmek zorunda kalır. Los Angeles’tan New York’a yaptıkları yolculuk, ikisini de değiştirecektir.
Mike Mills imzalı bu dokunaklı melodramın yıldızı Joaquin Phoenix olsa da, dokuz yaşındaki çocuk oyuncu Woody Norman, olağanüstü yeteneğiyle öne çıkıyor. Kırılganlığı kucaklarken, insanları bir arada tutan bağlar üzerine düşünen incelikli bir hikaye.