Max’in ailesi altıncı yaş gününü kutlarken ve davetsiz bir misafir ortaya çıkar ve herkes onu göndermeye çalışır. Gizemli adam, Max’e hediye olarak bir kaktüs getirir ve ortaya çıkan şey, hayatının geri kalanı için acı verici bir anı olarak sona erer.