Café Society
1930’lu yıllar. Bronx’lu bir genç sonradan aşık olacağı varlıklı amcasının sekreterinin olduğu yere, Hollywood’a taşınır. Amcası yıldızların menajerliğini yapmaktadır. New York’a döndükten sonra yüksek sosyete gece hayatının canlı dünyasında savrulur.
Woody Allen’ın 1930’ların Hollywood’unda geçen 47’inci filmi şansın etkileyici doğasının yanında rastlantısallık üzerinde duruyor. Karizmatik Jesse Eisenberg’in Amerikalı yazar yönetmenin gençlik alt egosunu canlandırdığı Café Society romantizm, şüphe, toplumsal yorumu birlikte dokuyor.