Call Me Marianna
Marianna cinsiyet değişimi için ailesine dava açan 40 yaşında çekici bir kadındır. Annesi tarafından yabancılaştırılıp, en iyi arkadaşları tarafından yok sayılırken, o durumunu anlatmak için geçmişini konu alan bir oyunun provasını yapan tiyatro grubuna sığınır.