Sayısız belgeselde imzası bulunan görüntü yönetmeni Kirsten Johnson, yıllar boyunca dünyanın dört bir köşesinde çektiği görüntülere el atar. Kameranın arkasındaki rolünü gözler önüne sererken, çektiği görüntüleri kendisini şahsen etkileyen anları ve durumları vurgulayacak şekilde yeniden kurgular.
Kirsten Johnson, 20 yılı aşkın bir süre boyunca kamerasıyla kaydettiklerini, dünyayı köşe bucak dolaşan, bir rüyayı andıran, kişisel tonunu hiç kaybetmeyen bir kolajda buluşturuyor. Kameranın dünyaya bakışımızı değiştirme potansiyeline dair inancımızı tazeleyen olağanüstü bir belgesel.