Robert Frank ve Rudy Wurlitzer’in kült filmi, 80’ler Amerikası’nın aksak ritimleri eşliğinde “yol” ile ilgili karşı kültür mitlerini ele alıyor. Jim Jarmusch, Bulle Ogier gibi alternatif bir yıldızlar geçidine sahne olan bu bağımsız sinema incisi, yeni restore edilmiş haliyle adeta parlıyor.