Bir otobüs bir grup turisti dağa çıkarır. Kısa bir molanın ardından yolcuların bir kısmı içlerinden birinin eksik olduğunu fark eder. Bu kişiyi dağın başında bırakıp gidemeyeceklerinden, onu aramaya başlarlar.