Kendisini ihmal eden ailesiyle yaşadığı evden kaçan 12 yaşındaki Zain Beyrut sokaklarında Etiyopyalı göçmen bir anne ve bebeğiyle yakınlık kurar. İşlediği bir suç nedeniyle hapse düşünce, kendisini yoksulluk ve ihmalle dolu bir dünyaya getiren ailesine dava açar.