Bir baba nasıl olur da kâh dünyanın en iyi babası kâh en kötüsü gibi hisseder? Senarist-yönetmen Matt Ross’un formunun zirvesindeki Viggo Mortensen’le birlikte yaptığı bu özgür ruhlu aile draması, işte tam da bu soruyu soruyor. Film, 2016’da Sundance’te gösterildiğinde gönülleri fethetmişti.