Filmde, inzivaya çekilmek isteyen bir mafya tetikçisinin başından geçenler konu edilir. Ömer bir Yeşilçam aktörü olan babasını küçük yaşta kaybeder. Kendisini büyüten mafya babasının tetikçisi olur. Yıllar sonra mafya babası ölüp oğlu Selami yerine geçince Ömer işi bırakmaya karar verir.