Carrie, ne kendine güveni ne arkadaşı olan bir lise öğrencisidir. Telekinezi gibi gizli güçlerinin boyutunun da farkında değildir. Ancak psikotik annesi ve sadist sınıf arkadaşları çizgiyi aşınca Carrie kontrolsüzce intikam peşinde koşmaya başlar ve ortalığı birbirine katar.
Yeni Hollywood yönetmeni Brian De Palma, ilk Stephen King uyarlaması olan bu klasikle başarılarla dolu kariyerinin ilk büyük adımını attı. Sissy Spacek de unutulmaz performansıyla yıldız mertebesine ulaştı.