Club Roshell, trans aktivist Roshell Terranova’nın Meksika’da açtığı bir mekan. Buradaki ufak sahne gösterilerine, atölyelere ve pleybek performanslarına ev sahipliği yapıyor. Müşterileri için bu mekan, başka bir cinsiyet rolü benimseyip kimliklerini keşfedebilecekleri güvenli bir liman.
Meksiko’daki Casa Roshell adlı gece kulübü, capcanlı bir özgüvenle toplumsal cinsiyet kurallarını yerle bir ediyor. Bu nevi şahsına münhasır mekanın özgürleştirici ruhunu ekrana taşıyan Camila José Donoso, ne istiyorlarsa o olmanın coşkusunu yaşayan insanları resmediyor.