Casino Royale
Öldürme lisansını kazandıktan sonra, James Bond’un ilk 007 görevi onu Madagaskar’a götürür ve burada dünyanın terör örgütlerine bankacı olan Le Chiffre’ye karşı yüksek bahisli bir poker oyununa katılması gerekir. Yol boyunca, Bond seksi Vesper Lynd’e aşık olur.