Castro
Bu kafası dumanlı kısmi komedinin olası muhtemel temeli Samuel Beckett’ın 1938 romanı Murphy’e dayanıyor, ama yalnızca kitabın merkezi kibrini koruyor: sıkça kovalamaca içindeki bir dizi karakter şapka yarışı ve geçmişteki bütün bağları koparmak için için her an hazır.
İnce bir beceri ve absürt bir gözle çekilmiş çılgınca varoluşçu bir aksiyon filmi. Gerçek bir sürat keyfi.Yeni Arjantin Sinemasından Alejo Moguillansky’nin ikinci filmi aynı zamanda El Pampero Cine şirketinin ve Extraordinary Stories’in bir parçası.