Caught by the Tides
2001 yılında Qiaoqiao, Çin’deki bir sanayi kenti olan Datong’da şarkı söyleyip gece kulüplerinde dans ederek geçinir. Sevgilisi Bin, daha iyi bir hayat hayaliyle tek kelime etmeden Datong’u terk eder. Böylece ülkenin köklü toplumsal değişimlerinin de eşlik ettiği on yıllık bir arayış başlar.
Yönetmen Jia Zhangke’nin bu göz kamaştırıcı sinema şaheserinde zaman, hafıza ve giderek hızla modernleşen dünya iç içe geçiyor. Yirmi yılı aşkın bir süre boyunca çekilen görüntülerden oluşan ve her zamanki gibi başrolünde Zhao Tao’nun yer aldığı film, 21. yüzyıl Çin’inde bir yolculuğa çıkarıyor.