Cecil B. Demented
Genç bir yönetmen ve sinemacı çetesi, sektördeki en popüler aktrislerden birini underground filmlerinde oynatmak üzere kaçırır. Ticari sinemayı cezalandırmaya yemin etmiş Cecil B. DeMented ve gerilla ekibi, bütçesiz manifesto filmlerini çekmek için Baltimore sokaklarını istila eder.