Celeste and Jesse Forever
Genç yaşta evlenen Celeste ve Jesse’nin ilişkisi artık yürümemektedir. Otuz yaşına gelen çift, boşanıp arkadaş kalmaya karar verir. Celeste, hâlâ çocuk gibi olan Jesse’den ayrılması gerektiğine emindir. Karısını hâlâ seven Jesse’nin ise arkadaşlıkla yetinmekten başka çaresi yoktur.