Mizah, hayalgücü ve duyarlılıkla dolu Saltanatın Mezarlığı, Apichatpong Weerasethakul’un kendine özgü sinema üslubuyla çarpıcı bir etki bırakıyor. Tay spiritüalizmi ile gündelik hayatı harmanlayan film, küçük bir kasaba hastanesinde yaşananları görkemli ve tekinsiz bir deneyime dönüştürüyor.