Abbas Kiyarüstemi’nin İran’dan uzakta çektiği ilk filmi, göründüğünden çok daha karmaşık, zihni fazlasıyla çalıştıran, seyirciyi gafil avlayan bir aşk öyküsü. Juliette Binoche’a Cannes’da En İyi Kadın Oyuncu ödülü kazandıran başkarakter, gizemli ve de kırılgan bir havaya sahip.