Antoinette, aylardır sevgilisi Vladimir ile çıkacağı romantik tatilin hayalini kurmaktadır. Vladimir eşi ve kızıyla Cévennes’e gitmek için bu planı iptal edince Antoinette onların peşine takılmaya karar verir.