Regina, Kocası Charles’ın esrarengiz cinayetinin ardından, eşinin kendilerine ait parayı çaldığını iddia eden üç sahtekarla baş başa kalmıştır. Yeni tanıştığı yakışıklı Peter’dan yardım ve destek alabileceğini düşünse de kısa sürede Peter’ın amacının da sandığı gibi olmadığını fark eder.
Stanley Donen’ın, Hitchcock’un çekmediği en iyi Hitchcock filmi olarak nitelendirilen Öldüren Şüphe‘si, Eski Hollywood’un son günlerinden kalma mizahıyla ve tarzıyla parlayan keyifli bir gerilim filmi. Bu Paris hikayesi, en az başrollerdeki Audrey Hepburn ve Cary Grant kadar komik ve tarz sahibi.