Özgün bir mikrokozmosta geçen Şövalye, kendine has absürtlükleriyle erkek olma haline keskin bir bakış atıyor. Derin alegorileri ve titiz üslubuyla Yunan Tuhaf Dalgası’nın en önemli isimleri arasında yer alan Athina Rachel Tsangari’den yer yer insanın içini de acıtan iğneleyici bir komedi.