Bir Yorkshire çiftliğinde yumurtlama hayatına mahkum edilmiş bir grup tavuk. Amerikalı bir horoz ortaya çıkınca tavuklar onlara uçmayı öğretebileceğini umarlar. Bu arada tavuklu pasta makinesi de kurulunca durumları acilleşir ve kaçış planı yapmaya başlarlar.
Nick Park ve Aardman Animations (Wallace ve Gromit‘i yaratan muhteşem ekip!) her yaştan animasyon severe hitap eden, sade, özgün ve özenle tasarlanmış bir macera sunuyor. Dikkatli dinleyin: Yıldızlı seslendirme kadrosunda Miranda Richardson, Imelda Staunton ve Quadrophenia’dan Phil Daniels var!