İranlı ünlü viyolonist Nasser Ali Khan çok dertlidir: uzun süredir kayıp sevgilisi sokakta tanınmayacak haldedir ve çok sevdiği Stradivarius’u kırılmıştır ve tamir edilemez. Bu yüzden yatağa yatıp ölümü bekler. Yatağında hayatının hikayesini ve viyolinin kendisi için önemini yeniden anlatır.
Persepolis’in yönetmenlerinden bir başka büyüleyici film geliyor. Marjane Satrapi çizgi romanından uyarlama. Mathieu Amalric ve Maria de Medeiros’un oynadığı hayal gücüne dayanan animasyon, hayalci bir tasarım ve renkli bir betimlemeyi birleştirip ustalıkla hayata geçiren, uçuk bir aşk hikayesi.