Aristokratlar, hırsızlar ve seks işçileriyle dolup taşan 19. yüzyıl Parisi’nin kaotik dünyasında pantomim sanatçıcı Baptiste, gizemli oyuncu Garance’a aşık olur. Fakat Garance’a aşık olan üç adam daha vardır: Gösterişçi oyuncu Frederick, kurnaz hırsız Lacenaire ve Montray Kontu Edouard.