Memur Charles, ilişki yaşadığı evli iş arkadaşı Laura’yı unutmakta zorlanır. Özlemle geçen ayların ardından, aslında hiç yaşananmış olabilecek bir aşkı umutsuzca alevlendirmeye çalışır.
Bitmiş bir ilişkinin samimi anlarına yapılan geri dönüşler, Joan Micklin Silver’ın kült romantik komedisine duygusal bir sıcaklık katıyor. John Heard’ün karakterinin kara sevdaya varan aşkı ise umutsuzluğu ve hüsranıyla 1970’lerin ruhunu yansıtıyor.