Başarılı bir doktor olan Catherine, müzik hocalığı yapan eşi David’in kendisini aldattığından şüphelenir. Eşinin sadakatini test edip durumu anlamak için genç ve güzel bir kadın olan Chloe’ye başvurur. Fakat öngörülemeyen birtakım olaylar, aileyi tehlikeye atar.
Amanda Seyfried’in canlandırdığı gizemli ve çekici karakteri merkeze alan ve Julianne Moore’un performansıyla güçlenen bu erotik ve psikolojik dramda Kanadalı sinemacı Atom Egoyan (Exotica ve Başka Bir Dünya), yarattığı atmosferle seyirciyi diken üstünde tutuyor. Stilize ve çarpıcı bir aşk üçgeni.