Citizenfour
Sinemacı Laura Poitras, 2013 yılında “CITIZENFOUR” adlı bir kullanıcıdan e-postalar almaya başlar. Bu kişi, ABD’nin kullandığı gizli izleme ve denetim programlarını ifşa etmeye hazırlanmaktadır. Poitras, daha sonra Edward Snowden olduğu anlaşılacak bu adamla görüşmek için Hong Kong’a gider.