Nuri Bilge Ceylan, belki de en kişisel filminde, mevsimlerin değişimini takip ederek bir ilişkinin duygusal muhasebesine girişiyor. Yönetmenin, pek çok filminde senaryo konusunda birlikte çalıştığı eşi Ebru Ceylan’la bu kez başrolü paylaştığı İklimler, Cannes’da FIPRESCI ödülünü kazanmıştı.