Climax
90’lı yılların ortası. 20 sokak dansçısı, ormanın derinliklerinde eski bir yatılı okulda üç günlük bir prova süreci için buluşur. Düzenledikleri partide bütün ekip, gece boyunca tuhaf bir deliliğin esiri olur. Uyuşturucu etkisinde oldukları ortadadır ama buna kimin neden sebep olduğu belirsizdir.
Gaspar Noé, Cannes’da hem beğeni hem tiksintiyle karşılanan Climax ile uyuşturucuyu andıran, çılgın ve kışkırtıcı bir filme imza atıyor. Son dönemin en çarpıcı açılışlarından birine sahip film, uzun ve kesintisiz çekimleriyle öne çıkıyor. Bu biçimci ve baş döndüren kabus, herkesin harcı değil.