13 yaşındaki Leo ve Remi, günün her anını birlikte geçiren, oyunlar oynayan ve birbirlerinin evinde yatıya kalan çok yakın iki dosttur. Ne var ki yazın sonunda okula başladıklarında ergenliğin ilk sancıları yüzünden aralarındaki bağ beklenmedik biçimlerde sınanır.